Handelsbetingelser

Virksomhedsoplysninger

Seniorhjælp ApS

Ved Christina Skou Sauer

Ole Rømers Gade 5

8000 Aarhus C

CVR 43631195

E-mail adresse: kontakt@seniorhjaelp.dk

Telefonnummer: 29 99 96 11

Hjemmeside: www.seniorhjælp.dk

Ydelser

Seniorhjælp yder praktisk hjemmehjælp, patientbisidder, omsorgsydelser med mere, som omfatter det at være professionel pårørende.

Booking

Ved booking af en aftale vil du modtage en bekræftelse på e-mail eller SMS. Det er dit ansvar at sikre dig, at oplysningerne i bekræftelsen er korrekte.

Levering

Dit besøg foregår på en adresse oplyst af dig. Det kan være i dit private hjem eller på anden oplyst adresse. Jeg skal kunne transportere mig til adressen på enten cykel eller i bil.

Tiden for dit besøg starter, når jeg ankommer til den oplyste adresse og slutter, når jeg forlader adressen. Dog afregnes for minimum 1 time og derefter pr. påbegyndte ½ time.

Jeg planlægger transporten, så besøget kan starte så tæt på det aftalte tidspunkt som muligt. Trafik- og vejrforhold kan gøre, at jeg kan være på den oplyste adresse i op til 15 minutter før eller efter det aftalte tidspunkt. Du skal derfor være klar til besøg i dette tidsrum.

Såfremt jeg bliver yderligere forsinket pga. trafik- eller vejrforhold eller jeg skulle blive forhindret pga. akutte hændelser, ringer jeg til dig hurtigst muligt.

Aflysning

Du kan frit ændre eller aflyse en aftale op til 24 timer før aftalens start. Hvis du aflyser mindre end 24 timer før aftalens start, vil du blive opkrævet en betaling på 50% af den aftalte pris eller et halvt klip på dit klippekort.

Aflysning skal foregå via telefonopkald til 29 99 96 11 eller på e-mail kontakt@seniorhjælp.dk

Såfremt du er nødsaget til at aflyse et besøg pga. akut hospitalsindlæggelse faktureres ikke for dette.

Betaling

Ved afslutningen af besøget udstedes en regning, som du kan betale kontant, via MobilePay eller ved straks-kontooverførsel.

Reklamation

Hvis du ikke er tilfreds med dit besøg/forløb, bedes du kontakte Seniorhjælp ApS hurtigst muligt og uddybe, hvorfor besøget/forløbet er utilfredsstillende, og hvad jeg kan gøre bedre. Jeg vil herefter vurdere sagen og tilstræbe at finde en løsning.

Persondata

I forbindelse med dit besøg er det nødvendigt, at jeg noterer og behandler oplysninger om dig. Du kan læse persondatapolitikken på hjemmesiden www.seniorhjælp.dk

Ændringer

Seniorhjælp ApS har til enhver tid ret til at ændre nærværende handelsbetingelser. De gældende handelsbetingelser vil fremgå på hjemmesiden www.seniorhjælp.dk

1. november 2022